AudioX Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 hallaien, eg har en opel calibra 2.0 16v SFI som eg lurer litt å freshe litt opp, synes det e litt tøfft med en IC i fronten, men lurer på om det e mulig å montere det uten å ha turbo!?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Du kan jo montere en der, men er i mine øyne helt meningsløst og teit! Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Du kan jo montere en der, men er i mine øyne helt meningsløst og teit! gjerne meningsløst å teit, men e en ute etter å ha en bil som vil være en av "de store gutta" å ikke har råd til en slik bil, så e det vel ikke så dumt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 gjerne meningsløst å teit, men e en ute etter å ha en bil som vil være en av "de store gutta" å ikke har råd til en slik bil, så e det vel ikke så dumt? bruk heller penga på noe anna du:P blir veldig teit med ic uten turbo. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Da synes jeg du må gå hele veien, 5" utblås på eksos med led-lys i, fake dumpventil, og hjulkapsler med "bremseskiver". Eller du kan la være å kaste bort pengene dine på allmulig slags dritt, og heller bruke det du har på noen oppgraderinger som faktisk fungerer. Og for å svare på spørsmålet ditt: går fint ann å henge den der, men jeg hadde droppet å rute innsugslufa gjennom den, siden dette vil trekke i negativ retning på en sugemotor. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Var en Corrado som gikk med det før. Han droppet det rimelig kjapt da han fik Harryprisen på Volksfest:D Ville ikke komme opp å motta pokalen engang Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 varmeapparatregister funker fint til dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Forbrukslån er fint... Skal du bare ha den for en minimal effektøkning og "Jeg har snurre"-bragging-rights,så trenger du nesten bare 2.5" anlegg,en ex-Escort T25-snurre med 0.5 i trykk og en ic,og diverse småplukk som tilleggssprut og slanger. Litt nevenyttighet og noen flinke kompiser så blir du en av "de store gutta" og ikke en "wannabe" som blir sett ned på og du lærer masse. Utrolig hva man får tak i med et lån på kanskje 25000 kr. Jeg vet om flere som har turbokonvertert div biler til begrenset trykk for knappe 10K... Man må ikke legge 60K+ i en turbokonvertering for å "være med" vet du. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Man må ikke legge 60K+ i en turbokonvertering for å "være med" vet du. :) Og det sier du først nå? :fish :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Og det sier du først nå? :fish :) De,Herr Felgen,er nok en tanke mer enn "med". Ganske mange tanker,faktisk. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Like greit å kjøpe LET-motoren vel? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 De,Herr Felgen,er nok en tanke mer enn "med". Ganske mange tanker,faktisk. :D Puh, det var godt... Jeg har passert 170k nå :oohh Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Puh, det var godt... Jeg har passert 170k nå :oohh i turbo bygg? på åssn bil og motor? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 i turbo bygg? på åssn bil og motor? Sjekk Reodor's prosjekttråd... om en 850 med hjertebypass og steroide-injeksjon rett i ryggmargen... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 gjerne meningsløst å teit, men e en ute etter å ha en bil som vil være en av "de store gutta" å ikke har råd til en slik bil, så e det vel ikke så dumt? Jo... Det er det... Vet ikke helt hva som klasifiseres som "De store gutta", men hvis intercooler er kravet, så er vell jeg en av de, og jeg kan trygt si, det er ingen fordel ved å være en av "de store gutta". Dropp det, og spar heller til noe som klarer 0-100 på under 10sek. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.