Riff Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Noen som har bilde av batterifestet i en 740 turbo? Hadde vært fint å vite hva det er jeg mangler.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Det er det samme som på sugemotor, bare at platen er skrudd fast på venstre side. :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Kommer ikke spylevæsketanken en smule i veien da? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Den er flyttet under luftfilteret, altså på høyre side. :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Stemmer;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Jau, men problemet mitt er at jeg ikke har noen plass å få skrudd fast noe..? Ser ut som noe mangler der. Derfor tenkte jeg at det kunne vært fint med ett bilde, slik at jeg da ser om jeg eventuelt mangler noe og da må bestille meg litt deler. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Jau, men problemet mitt er at jeg ikke har noen plass å få skrudd fast noe..? Ser ut som noe mangler der. Derfor tenkte jeg at det kunne vært fint med ett bilde, slik at jeg da ser om jeg eventuelt mangler noe og da må bestille meg litt deler. :) Stikke innom eit huggeri og plukke med det du treng? Ev noken med ein delebil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 surmuling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Bygger du om en NA 740 til turbo eller? Jeg lot bare batteriet stå på høyresiden, og monterte ett nusselig lite KN filter bak batteriet. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Nope. Er en ekte turbo bil. Men den har hatt noen feil og mangler siden jeg kjøpte den.... Gikk ikke gjennom eu kontroll p.g.a manglende feste til batteri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Nope. Er en ekte turbo bil. Men den har hatt noen feil og mangler siden jeg kjøpte den.... Gikk ikke gjennom eu kontroll p.g.a manglende feste til batteri.. Samme her! ;) Jekkestropp! :D Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hehe. Ja har tenkt tanken på å bare bruke noe strekk basert noe. Det er jo godt nok det... Men tenker litt i de baner, at det hadde sikkert vært fint om det var slik som bilen ble levert. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg