ZeroII Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Omegaen min rister ved oppbremsing i over 60km. Jeg trodde det var kast i skivene så jeg byttet skivene og klossene foran, men den rister ennå, ikke like mye men. Hva annet kan dette skyldes? Det er en 1994 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 slitne foringer i bærearmene? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Endeledd eller barerams foringer som nevnt over er vell en bankers på disse. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Jeg har ogå problemer med risting. Når jeg bremser ned fra 80 til 60 ca, så rister bilen.. Har spurt fagmann, og det ble sakt at det er skivene som eventuelt har blit veldig varme, også har det muligens kommet en vann damm ell no lignende som har gjort så det spruter på bremsene. Men vetjo ikke om det er samme feil på min som på din. 95 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroII Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Feilen var at det var kommet kast også i skivene bak.. Fikk byttet de og nå er omegaen som ny, å kjøre.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg