AndreLuddvik Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Heisann! hva må gjøres for å fjerne immobilizeren og bruke det gamle nettet mitt når jeg idag har en b230fb ( 1991 modell ) og skal sette inn en b230fk 1997 modell. tenningsboksen og jettronicen er jo lik, utseende og plugg messig, men immoblizer har jeg jo ikke på den gamle motoren, og i det gamle kabel nettet. Er det noen justeringer som må til for å få dette til da? eller er det bare å koble til boksene(chippet) som jeg fikk med, og lodde inn motstanden, så e vi oppe å går ? A.H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Startsperren forsvinner etter å ha "chippet"... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreLuddvik Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 akkurat det er jeg klar over... men hva gjør jeg da med den lille svarte boksen, med grønn plugg... immobilizeren... :-S trenger jeg ikke den lengre da?! det ville jo være det beste...! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg