maze Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Det som er gjort med bilen: - Sota siderutene framme og bake - Rullegardin på bakruta - 3" ekksos - Bytta girkule (mekonomen) Driver og lager meg en liste nå over ting som skal gjørest. Vis noen har noen stæsh og selge unna så ta kontakt. Wishlist: - M3 speil - Sports ratt - Open filter - Div styling - angel lykter - Baklykter - Bedre stoler en orginale Er det noen i nordland eller nerheten av Mo i Rana som har noe, ta kontakt. Siter Bil: Bmw E30 320i 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maze Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Legger ut noen bilder. Dette er bilder like etter jeg hadde kjøpt den i vinter. Siter Bil: Bmw E30 320i 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maze Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Noen bilder som ble tatt Tirsdag 10/07-07. Siter Bil: Bmw E30 320i 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hallo gratulere med tråd da. fin bil du har.. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maze Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ja takk for det :thanks Siter Bil: Bmw E30 320i 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 ja e det ikke på tide med en oppdatering snart...og meire bilder Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maze Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Ikke skjedd så mye i det siste. Enste som er blitt gjort er bytte av bateri. Fra 55amp til 62amp. Blir vel noe updates senere i uka tror jeg. Siter Bil: Bmw E30 320i 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg