Gå til innhold

Hva er dette slags føler, plugg?

Ranger emnet


VW G3 TDK

Anbefalte innlegg

jepp....fått start på nye motoren og på mirakuløst vis ;D AFN motor her da men er sånn føler på den og :P sikkert fint for noe;) Skal feste på fronten og radiator osv i løpet av uken og få fylt opp ny gass til AC'n :) så skal jeg over på skifting av kanaler :S det blir spennende=O

 

Etter fiks av kanaler skal bilen lakkes opp så blir det bra nok til eu =P Også blir det vel coilovers senere i år tenker jeg om jeg ikke selger...skal se ann fordi bilen har jo egentlig masse plass(STV), klima, org. sport skinn int. og visstnok sportsunderstell(litt usikker på dette men dempere og fjærer har vel vært på bilen 150 000km++++)

 

Beklager offtopic men ingen å snakke med nå:P

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ingenting med litt off topic. SÅ det er ingen som vet hvilken funksjon denne har? Jeg har byttet fra AAZ motor til IZ motor og da er det ingen plass å koble denne.. Håper det bare er en føler men kan jo også være mye annet rart. Har du koblet denne til noe på din motor kimbeer? Fikk montert ny motoren og alt bare velstand.. Så startet jeg og selvfølgelig var det ventilbank:=( så nu har jeg demontert toppen igjen og det viste seg å være sykt mye koks og shit mellom ventilene. Lurer litt på om det kunne ha gjort at ventilene ikke lukket helt og dermed fått ventilbank? Noen som har peiling på dette?

- Audi 90 2.3

- Golf 3 1.9 TDK(X)

- Volvo 244 1.9 DL(X)

- Volvo 240 2.3 GLE(X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min gikk ledningen ned til den "store" kontakten med masse småledninger til like nedenfor om du skjønner hvor jeg mener? eller om du har den?

 

Den store kontakten byttet jeg ut for å få ting til å passe og har derfor ikke den kontakten som skal kobles til den som går til dysen.. Derfor jeg lurer på hvilken funksjon den har, og om det bare er en føler så har det jo ikke så mye å si.

- Audi 90 2.3

- Golf 3 1.9 TDK(X)

- Volvo 244 1.9 DL(X)

- Volvo 240 2.3 GLE(X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår