krt_ Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Oppdaget et rusthull i høyre kanal rett bak hjulbuen når jeg la om til sommerdekk i vår. Ser ganske alvorlig ut igrunn men håper det lar seg fikse på en billig måte :D Vil helst ungå sveising siden jeg ikke kjenner til noen som kan gjøre noe slikt privat. Såe- hva ville dere gjort? Helst fremgangsmåte og produkter. Jeg tenkte først på å pusse ned - rustbullet - spakkel - grunning - hardlakk. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Har du tenkt at denne reperasjonen skal holde lenge? Hvis "ja" - få det sveiset av noen som vet hva de driver med. Hvis "nei", bare sparkle over dét og tenk ikke mere på det. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hvis det ikke er så nøye som ryeng sier så ville jeg ha brukt oppskriften din jeg. pusse ned eller sandblåse - rustbullet - glassfiberspakkel - grunning - hardlakk. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hvis det ikke er så nøye som ryeng sier så ville jeg ha brukt oppskriften din jeg. pusse ned eller sandblåse - rustbullet - glassfiberspakkel - grunning - hardlakk. Veeel... Ideen var i første omgang å få hullet tett slik at den blir EU-godkjent i januar 08, men så etter mer ettertanke skal jo bilen selges en gang også... Blir jo dumt å selge en bil med hull i kanalen :wonder: Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Blir jo dumt å kjøpe en bil, for så å plutselig oppdage at stålet den er laget av ryr i stykker, gjemt under et lokk av plastikk. Bare sånn i tilfelle nåværende eier plutselig skulle "glemme" å nevne denne lille teknikalitéten til kjøper, kanskje i håp om å tjene noen tusen til ved å inisuére at "man har tatt rusta på 'an". Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg