Mitsubishi Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Hei hei Må bytte bremseskiver fram på en Audi A4 quattro 1,8 2000 mod. Trenger Instruksjoner på hvordan jeg får av skivene:pray :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Ta av calipper og løsne umbrako/stjerneskruen som fester selve skiven til navet...? Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 vis jeg ikke husker helt feil så har a4 ikke noen festeskruer til skiven. Så mener å huske at da jeg byttet på a4'en til en kompiss var det bare å løsne kalipperen, vri den unna skiva og dra skiva rett av (Kan sitte noe jævelig) Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mellem88 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 hvis skiva sitter helt fast, kan du ta en hammer så slår du inne med hjulboltene på den ene siden mens du drar med hånda på selve skiven på motsatt side av den du slår på. ta en 5-10 slag så snur du skiven 90 grader.da skal skiven komme av sakte men sikkert. Siter Toyota Carina II 86 mod :D super bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg