ultimateVW Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Clutchn min begynte å slure for noen dager siden. Pelte av kassa her idag og da fant jeg ut at det var kommet litt olje på clutch. Lekker fra den simmeringen som tetter rundt akslingen i huset (skal skiftes). Må clutchn byttes eller er det nok å gjøre den skikkelig ren med avfetting? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Du kan jo prøve med bremserens, men bruk tykke gummihansker, for det blir du helte hvit i huden av. Tørker ut alt som heter underhudsfett. Men siden du antagelig har en vanlig organisk lamell spørs det om det er noe håp? Du får veie opp arbeidstiden mot en ny lamell på kjøkkentema. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Du kan jo prøve med bremserens, men bruk tykke gummihansker, for det blir du helte hvit i huden av. Tørker ut alt som heter underhudsfett. Men siden du antagelig har en vanlig organisk lamell spørs det om det er noe håp? Du får veie opp arbeidstiden mot en ny lamell på kjøkkentema. :) Takk for svar! Fant ut at jeg har en komplett clutch liggende som ser god ut så da bruker jeg den:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg