tplassen Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Heisann! er på utkikk etter min gamle gode golf.. reg nummer BN20775 en org. CL 86' omygget til GTi 16v 91mod. er det noen som har info om denne? jeg vil gjerne kjøpe tilbake golfen min..dersom du vet noe om denne golfen eller kjenner eieren..send meg info på tplassen@hotmail.com Håper på svar.. mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jstn84 Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Vet om en annen 16V Gti til salgs om du er intr. Siter 1989 - Opel Kadett GSI 2.0 8V - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/173235-jstn84-opel-kadett-gsi-trim-styleprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 På Statens Vegvesen sin side står det at den ble begjært avregistrert 3 Juli i fjor. Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 fra http://www.vegvesen.no Ved å sende REGNR <registreringsnr.> til 2282 vil du etter kort tid motta opplysninger som gjelder på oppslagstidspunktet for det aktuelle kjøretøyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 mener denne fortsatt er i distriktet her! har sett den kjøre rundt.. dog det var vel før jul Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hmm..faan, har ventet og ventet for å se om den kommer til salgs på autodb.no eller finn.no men ingenting.. driver å hører på et 16v prosjekt nå, så da blir det nok enda en 16v på meg håper jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg