Rabies Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Kunne noen venligst fortelle meg hvordan i H****** jeg legger ut bilder her på forumet. jeg vet ikke hva en url er og når jeg skriver navnet på bildet skjer det jo ikke en dritt. Grrrrrr! På forhånd takk Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 URL = internettadressen. Internettadressen til denne siden er http://www.bilforumet.no/stripa/172704-frustrert.html = URL Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Ellers hjelper det å klikke på søkeknappen før du spør. Les http://www.bilforumet.no/faq.php om hvordan en trådtittel skal se ut. Nå kan du klikke på i første innlegget ditt i denne tråden og endre tittel til hvordan i H****** jeg legger ut bilder her på forumet eller noe annet passende før jeg sletter tråden pga elendig topic/tittel. :) Ellers velkommen ombord. :usa: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Bedre nå? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Litt skeptisk, men *klappe Rabieshunden på hodet* :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg