volvo242turbo Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 har dere ikke annet å gjøre dere som bor like ved møbelfabrikken altså? hehe ;) så videoen din. hehe...var sann street meet..so måtte no legge i jenn litt spor der me;) er du ofte i ørsta du då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Fet bil, var lovlig lav ja ;) Bytte ut til manuell er helt klart tingen, ikke noe å lure på :) Bilder under panser? :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Børnebildet er bakgrunnsbilde på pcn her på jobb nå. Vakker bil! Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Fet bil, var lovlig lav ja ;) Bytte ut til manuell er helt klart tingen, ikke noe å lure på :) Bilder under panser? :) ligger bilde av motor romm på linken i fyste side..får ikkje til å laste opp bilde:( ja manuell er tingen;) då spinne de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Børnebildet er bakgrunnsbilde på pcn her på jobb nå. Vakker bil! hehe..arti å høre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Åååja, nå kjenner jeg igjen bilen :) Var sugen på å kjøpe denna da den var til salgs i Bergens område... Men jeg fikk som vanlig ikke ut finger`n ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Åååja, nå kjenner jeg igjen bilen :) Var sugen på å kjøpe denna da den var til salgs i Bergens område... Men jeg fikk som vanlig ikke ut finger`n ;) ja de er den bilen...eg skolle egentli kjøpe den fyste gongen den var til sals.då ville ikkje han selle..so 2 måna etter på ca so ringde eg na å spurte om han ville selle..men neida..so sa eg att han måtte ringe vist han skolle selle...so ringde han oppatt dagen etter på..då hadde han fått rest skatt..so då måtte han berre selle:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 hehe...var sann street meet..so måtte no legge i jenn litt spor der me;) er du ofte i ørsta du då? ikke så ofte i det siste men, i ferier og sånt! :) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ikke så ofte i det siste men, i ferier og sånt! :) okey;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Fin bil. Artig med flere Volvo V8 :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 så bra ut. gromt stuk, stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 nåken som skal på heidals treffet på otta i helgen?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Jepp! :) Det skal jeg... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Btw, du kjøpte vel denne i Bergen? :) Syns jeg kjenner den igjen, Daniel hadde den før. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Btw, du kjøpte vel denne i Bergen? :) Syns jeg kjenner den igjen, Daniel hadde den før. ja de er den bilen ja;) kjenner du fyren? bra du skal på treff vertfall;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg