volvo242turbo Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 halloen...er litt fersk på ditte..men prøver alikavel. de er en volvo 242 1976mod me en 350 v8. motor : chevrolet 350 v8.muse pigg topper,750 holley gasser å ett anna innsug(huska ikkje merke i farta) so hedders.bremsa 250 hk på hjula sann den er no. gear: th400 å volvo bak aksling me zf lammell sperre. understell: gule koni rundt om.40mm senke sett som er kappa 2 ringer framme.å power flex foringer. utvendi: so å so orginal utenom kvite blinkers framme. felger: har monge felger til bilen..phenta felga som er bredda bak.har 2 sett me bredda stål felga.17" borbet felga.turbo felgar. i vinter skal eg kjøpme meg 8.5x17 brock b1 felgar. innvendi: orginalt utenom luisi ratt. planer me bilen: take den lisje rusta som er der so heil lakkere bilen..bilen skal lakkast en bmw blå farge. motor: lurer på å kjøpe en ny motor om ett par månar.må berre spare opp litt penger. understell: nytt senkesett.å nye foringer rundtom å bilstein dempere. bakaksling: truetrack. kjeme ikkje på so mykkje mer i farta..prøva å oppdatere å svare so masse eg kann..må berre unnsjylde skrive feil i tråden. bilder: her er en link til maange bilder av bilen..er bilder av alt muli! bildene er tatt av forge eigar!:http://www.eurofoto.no/show_album.php?aid=1258077 her er en link til en liten film snutt:http://media.putfile.com/Volvo-V8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 digger bilen din :D 217 hk på hjula er ikke så ille det da :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 digger bilen din :D 217 hk på hjula er ikke så ille det da :) takker:) nei egentli ikkje,bruker bilen som bruks bil førr tiden når eg er heime i helgene..jobber på sandskute i vekene.. men har vår litt kjekkare me dobbelte effekta på bakhjula! å de skal de bli me tida. å MANUELL kasse;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 hvor mange Nm ? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 manuell og ja :D blir bare bedre og bedre dette :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 hvor mange Nm ? som er der no? 279nm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 279 nm bare? :S det er jo ikke mye :S hmm er jo 380 nm orginalt jo :S Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 279 nm bare? :S det er jo ikke mye :S hmm er jo 380 nm orginalt jo :S ja.nei er ikkje helt sikker på den bremsinga der..trur de vart bremsa slik førr å få de godkjent..der er bremse papir på den linken med bilder..å den viser 279hk på hjula...skal sjå om eg gidder å bremse den når eg får skifta eksos å litt sann småtteri;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 ja ok :D må godkjenne min snart jeg og :D vet du hva de gjorde for og minske effekten? :D må på rulla jeg og skjønner du :D 279 hk på hjula er mer brukbart :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 ja ok :D må godkjenne min snart jeg og :D vet du hva de gjorde for og minske effekten? :D må på rulla jeg og skjønner du :D 279 hk på hjula er mer brukbart :D la ei plae mulla innsug å forrgassar på 2 ta portane å stilde litt på tenninga;) ja må få stempla motoren inn i vognkorte i ferien eg me...men den er stempla å godkjent hoss volvo:) so de skal gå grett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 okei greit er det som er planen min og det med og tette 2 porter :D men går den ikke ujevnt osv da? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 okei greit er det som er planen min og det med og tette 2 porter :D men går den ikke ujevnt osv da? nei de vill eg ikkje tru..men stiller du førr masse på tenninga vill den gå ujamt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 gromt! du veit jeg er halvt Ørsting? hehe, ser sikkert bilen din der engang ;) hadde vært moro! Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 tenkte bare at den kanskje fikk for lite bensin så den hakka liksom :D men takk skal du ha :D blir moro med denna bilen din liker den :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 har dere ikke annet å gjøre dere som bor like ved møbelfabrikken altså? hehe ;) så videoen din. Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg