Zondre Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Hei! Jeg har tenkt på å importere en bil fra Tyskland, en Peugeot 306. Hva er det viktigste jeg må huske på for å ikke gå på en smell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Husk COC dokument, måtte betale 6000kr for det papiret siden forhandleren sa at et annet ville fungere like bra. men mye annet står her: http://www.tyskland.org Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Hei! Jeg har tenkt på å importere en bil fra Tyskland, en Peugeot 306. Hva er det viktigste jeg må huske på for å ikke gå på en smell? Unngå å kjøpe fransk bil? Siter 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 og bare så du vet det, tyskere verdsetter sine egne biler veldig høyt, derfor vil du tjene mindre på å importere en tysk bil som bmw/audi/VW enn en japse, eller annen europeisk bil. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Fordelen med Tyskland er det store utvalget. Prisen blir omtrent som i Norge, litt modellavhengig naturligvis. Ønsker du en blå 2000-modell med skinn og 1,6-liter motor, så finner du det. I Norge er det ikke sikkert det er solgt noen. For øvrig er Peugeot 306 dessverre en teknisk dårlig bil. Skaff deg kvantumsrabatt på verkstedet først. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg