Gå til innhold

"soting av fronlykt

Ranger emnet


vw671

Anbefalte innlegg

noen som har prøvd å dele lykta for å lakke de flatene som ikke har med lysbilde å gjøre, for å få ei mørkere lykt?

 

tenker da på ae92/95 eller generelt da.. kan jo ikke være så vanskelig å dele med en tapetkniv evnt tynn ståltråd , for å så lime sammen med litt sikaflex el noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd å dele lykta for å lakke de flatene som ikke har med lysbilde å gjøre, for å få ei mørkere lykt?

 

tenker da på ae92/95 eller generelt da.. kan jo ikke være så vanskelig å dele med en tapetkniv evnt tynn ståltråd , for å så lime sammen med litt sikaflex el noe..

 

Ja, og nei.

Har ikke gjort det på Corolla, men gjorde det på 3`er Golfen.

Ganske enkel og grei affære samt at utseendet ble bra:)

 

Brukte varmepistol og tapetkniv for å dele, og sika til å lime..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svart spraylakk :)

 

Blir ikke det alt for mørkt a? må ha litt gjennomsiktig så man ser hva det lyser da! :partyon:

har sett noe sånn spray men husker ikke hvor!

 

Erik

Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92

 

Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp!

Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg får teste det på corollan min selv da:m'm:

Men når det gjelder baklyset! Kan jeg bruke den sote lakken fra mekonomen?! Er den bra? er helt fersk på soting osv.. Står at den også fungerer på ruter! Noen som har testa?

 

Erik

Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92

 

Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp!

Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår