TiGrtuning Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 jeg har ett problem med det nye bass elemente mitt..var i sverige og kjøpte en 10" rockford fosgate power basser om søndagen..og forklarte dem åssen forsterker og kondensator jeg har..og dem sa at det var mer enn nok til og drive den.. men kom hjem og satte den i og det var ikke no trykk i den i det hele tatt..vet at den må spilles inn og sånn men så dårlig trykk burde det ikke være..jeg har en power agustik 2 -kanalers 1600w forsterker og en 1farab kondensator..basseren er på 1200w(600w rms max) og står i en kasse som brl i sverige også bruker på sin..nå har jeg lånt en forsterker av en kompis får og se om den øka trykke..det er en a/d/s forsterker på 2800w..den øka trykket litt men er fortsatt dårlig..og det er akuratt som om trykke blir dårligere og dårligere etterhvert..akuratt som om noe lades ut eller no..er det noen som kan hjenpe meg? :confused: Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Reis over å få de på brl til å se over koblingene dine, og sjekke at alt er som det skal... Er jo mulig det er noe feil med elementet også... Det eneste som kan "lades ut" hos deg, er kondensatoren, og den har du egentlig ikke noe bruk for, så det er neppe den som er problemet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Kanskje kassa ikke er riktig? eller plasseringa... Mange faktorer som spiller inn vettu... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Har du prøvd å bytte + og - ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg