rogue Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Skal ha av bakdempere for å sette på justerbart.. I sta prøvde jeg å løsne boltene nede ved bakstillingen, de var sist av i fjor høst.. Boltene på hver side gikk bare rundt og ville ikke gå utover, men bare sviva og glapp noen ganger. Det er også tung å dra boltene rundt. Andre som har opplevd dette? Må jeg bytte hele bakstilling tror dere? Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Boltene sitter med en mutter på innsiden av bakstillingen, se for deg at armene som holder demperen er et rør, så skal du kunne se inn der at det er en mutter inni der, sett fastnøkkelen på den så skal det ordne seg. Hvis du ikke får løs så kjøper du nye skruer hos VW og kapper de gamle med en vinkelsliper.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 stemmer!! min feil :P husket ikke at det var en mutter der :ahahahhaha: Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 stemmer!! min feil :P husket ikke at det var en mutter der :ahahahhaha: :) Bra det ordner seg;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg