Audisb4 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Tank og temp måler har en tendens til og slutte og funke,men når eg dunker litt i glasset så funker de igjen.men tank måler viser helt feil.Er det mulig at det kan være noe som f.eks en motstand som tuller seg eller er det giverene? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Helt sikker dårlig lodding etc. Ta ut instrumenten og sjekk over loddepunker. Eller få tak i brukt UN4 instrument. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Fikk instrumentet eg kjøpte fra ebay i dag.Der va det plutselig 285000 km på telleren mens den eg kjøpte sto det 183000 km,pluss tank og temp funker ikke og speedometeret funker heller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 er nok å forvente at det er feil på et instrument som var rullet såpass langt. det på 180 000 burde funke,. Begge er UN4? så du ikke har fått tak i et VDO og satt i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Ja begge er un4.Men f.eks s2 speedo,vil det ik fungere i det hele tatt vis eg prøver det?Kjørekomputeren vil vel ikke fungere,men resten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Det vil funke bra samma om det er un4 eller vdo er bare forskjellige leverandører for og dekke etterspørselen som har gjort at det er 2 typer.Mitt un4 gikk til hælvete og jeg kjøpte et vdo speedo og sendte det inn til norsk speedometer service og justerte KM Ringte forsikringen i dag og fikk ordnet km,Fikk forresten fikset tank og temp målerene i går,Var brudd i den ene kretsen.Så blir spennende og se kor lenge det holder:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg