Gå til innhold

Facelift på A3 2000mod

Ranger emnet


Mr_Q

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kjøpt meg nye lykter til bilen min, og de nye er i motsetning til de andre helstøpt, de andre er jo delt ved blinklys. Jeg vet jeg må ned med fangeren og skjære bort blekket som holder blinklyset, men det jeg er ute etter er en lett måte og kople lysene på, fordi jeg har kjøpt meg xenon i linsene.

Jeg vet jeg kan dra ned på møller og kjøpe noen overganger og lage kontakter, men har noen her gjort dette før?

håper på noen tips=)

mvh lasse

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg holder på med akkurat det samme nå.

har fått lys i lyktene nå og:) men noen sier man skal montere "opp og ned" motoren, men hvordan gjør jeg det? å noen sier at man må feste noe innmat? har du eventuelt noe svar på disse tingene?:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vri den av de gamle lyktene, og vri den på de nye lyktene. Det er samme feste og samme type plugg. Sørg for at reflektoren er skjøvet helt bak, dette bruker du den metallkroken som følger med lykten til å dra bak med.

 

Det er trangt å få den på, på nye lykten. Bare vri til ;)

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. da skjønte jeg hva den metall kroken var for noe=)

hehe, lurte fælt på det.

Jeg har desverre utrolig lite peil på disse selv, så tar gjerne mot noen ekstra tips:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som hovedsaklig er problemet mitt er det elektriske, ledninger og stæsj.

Noen med grei frmgangsmåte?

beskrivelse?

mest lettvint?

jeg skal altså ha xenon i linsene, hvis det har noe betydning:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få audi til å ta seg av koblingen.. jeg fikk ikke til med pluggen, så jeg skal få audi til å ta det.

 

Vi satte bare kabesko rett på lykten og isolerte rundt.

 

Xenon kommer helt utenom dette. Du må bare sørge for at lykten får strøm til å drive halogen, så kobler du til ettermonteringskit i etterkant.

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

takk for alle gode svar, men nå har jeg bestemt meg for å sette inn andre lykter, vet det er veldig vanlig, men setter inn angel eyes, så derfor er lyktene mine til salgs, ligger en tråd på kjøp og salg under styling.

Selger dem nok ikke så dyrt siden jeg ikke synes det var så dyrt da jeg kjøpte dem, kom med bud, de ligger i original innpakning og er aldri brukt. Kom med bud, bor i tønsberg og jobber i molde så kan levere mange steder:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har du bilder av lyktene? Og evt. en mailadresse jeg kan maile deg på? Bor i ålesund, så ikke så vanskelig å levere når du jobber i molde...

 

hei, kan ta bilde av dem nå og sende deg.

Min mail er lassis87@hotmail.com.

Vil du ha bilder på mms ell mail?? :)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår