Emildahl Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 rustfri som faen di da..:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Fin bil det her.. hva har du tenkt å gjøre med motor/drivverket? Orginalt eller gromt..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Bakaksjel mellom aksjel og gearkasse skal være orginalt. men jeg skal høvle toppen preparere kammen og større ventiler kanskje weeber gasser vis jeg får taki det. har ikke råd til ny! hehe.. har lyst på turbo også.. men om det blir turbo blir det ikke høvla topp pågrunn av ladetrykk osv.. så jeg får se når den tid kommer da motoren skal ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Jeg og dama mi hadde det litt morro med photoshop her om dagen! det er ca sånn jeg har planer om at den skal bli! men den skal bli rød og ikke blå! Jeg satt og tenkte her at det hadde vært morro med lambo dører på en 240? er det bare og bytte hengsler eller er det mye ombygging? og hvor kan jeg få taki sånne hengsler eventuelt?:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emildahl Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 det hadde vært jævla støgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 drivi litt med volvon i dag.. fant 2 rust hull i gølva! faen.. det er noe dritt med rust? men det er vel bare og få sveisa igjen vel! satt og tenkte litt her om og bytte bil... har en ford granada 2.8L stasjonvogn ståanes nedi gårsplassen! hadde vært morro og fått i stand den også.. solgt dritten min for 4lapper med delevogna! hehe.. men om det blir noe av ? neeh! hehe.. er vel litt treg av meg til og gjørra ting å vel! men nå har jeg iallefall fått kamera så jeg skal få til noen fler bilder i mårra! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Så sånn ser det ut nå.. håper på og få sveisa en del framover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Jorde var treska. 2flerogfør`n stod der nesten, helt klar det eneste vi måtte gjøre var og rette opp forstillinga! Og det gjore vi ved og binne en kjetting i fronten av traktoren og i felgen på bilen! Så nappa vi til og alt var fint igjen:P hehe.. Så var det ut på jorde! etter 10min datt eksosen av og det dura godt i bilen. har kappa fjører og det er ikke noe ille bra på et jorde. og på slutten av dagen smalt jeg bilen inn i skaugen! men med vilje da:partyon: ett parr dager etter skulle søskenbarna mine sitte på en tur.. og vi tok 2 runder og kom hjem med en brennende bil! hehe.. det var ikke så veldig alvorlig da! men det som hadde skjedd var at det lå fult av hælm oppunder eksosen og det var tørt og tok fyr! flammene stod ganske bra under bilen.. men jeg fikk slokka det! hehe.. heldigvis! Så den bilen skal ikke noe mer på jorde før jeg har sveisa en pipe på den.. så ikke jeg får mer hælm oppunder eksosen! Bilder fra dagen: Da stod de spente og venta på at bilen skulle fyre! Fikk rygga den opp av møøka! Og da var vi på vei! Har desverre ikke noe bilder av bilen da det brant,fordi mamma tok bilder og ho ble helt hysterisk når det begynte og brenne:P Også har jeg kjøpt meg en lett sykkel nå da. Yamaha dt125r! Den er en grunn til at jeg ikke får gjort så mye med bilen fordi den kosta NOK! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Glemte 2 bilder! det var en bråstopp i ei buske i ca 40km/t! jeg og han baki fikk ikke noe vondt for det:P men han ved siden av meg fikk en pen kul i hode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Datt døra av på det siste bildet der..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 hehe.. nei! den var ikke skurdd på! bare satt på:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Ren idioti Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 neida! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emildahl Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 det er ikke idioti.. det er jordebil.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg