Lanzin Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Har skaffet meg en 85 quattro 1,8i Jeg ser det er en velger i dashbordet med 3 stillinger og en tegning av drivverket med dioder. Jeg merker ingen forskjell på bilen når jeg bruker bryteren.. men den grønne dioden på fordiffen lyser hver gang jeg setter bilen i 5 gir.. Hvordan skel dette fungere? hvor er det sperrer og bremser på denne bilen? Mvh Rakaas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Sjekk om vakumslanger er på plass på sjaltemekanismen på girkassen og bakdiffen, er ikke disse i orden får du ikke låst sperrene, om du da ikke ikke går under og manuelt vipper de inn og låser med et strips. -Fremmefra rekker du det på høyre side (passasjerside) oppi motorrommet, dvs bak ved torpedoveggen nede på kassen er det en stang du kan dra frem, er også der vakumslangene skal være koblet. Merker godt når sperrene er inne, iallfall når du svinger vil det knake godt i kaross da innerste hjulet går like fort rundt som ytterste, er ihjeltungt å svinge med på tørr asfalt. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Er det senter eller framdiffen som det er sperre på? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Fant ut av problemet.. en hvit vacuum slange var tatt av i motorrommet.. men når jeg satte den på fungerte sperrene,men bilen gikk skikkelig stygt på tomgang og stoppet og jukset.. da tok jeg ut den gule vacuumslangen og da gikk den pent igjen,og sperrer fungerer.. hva er galt? det klikket i en boks der også. Og hva er den gule slangen til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Er det senter eller framdiffen som det er sperre på? er sperre på senter og bakdiff ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg