2fast4u86 Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Hei folkens! Nå har jeg fått gjort det meste på bilen min, og det som i hovedsak gjenstår er ny bilstereo. Den som sitter i nå, vil ikke lese av cder. Bortsett fra dette fungerer den meget bra, og jeg kunne for så vidt gjerne tenke meg å ta vare på den, da dens røde belysning matcher resten av belysningen i bilen. Har forsøkt å blåse i cd-spilleren osv, men den vil ikke lese av cden og spytter den ganske raskt ut igjen. Jeg har også lagt merke til at strøminntaket til bilstereo på en A4 er litt annerledes enn den tidligere bilen min. Derfor er det ganske viktig å finne en stereo som faktisk passer min bil. Derfor er mitt spørsmål: Noen som har noen gode forslag til en relativt rimelig bilstereo med rød belysning? Må ha mp3-spiller. Fint med fjernkontroll også. Så lenge den er RIMELIG. Tusen hjertlig takk for svar. PS! Tar gjerne i mot tips/råd ang. hvordan jeg kan fikse min nåværende bilstereo. Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Annbefaler deg å ta turen til Autolyd i oslo, de har ALT du trenger innen stereo Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg