Gå til innhold

hjelp til kjøp av ny bil

Ranger emnet

danniG

Anbefalte innlegg

nå har jeg hatt suzuki Baleno 99 model min siden januar 07 og har egentlig vært veldig fornøyd:), men nå har den begynt å drikke olje ca 2L i mnd, må fylle annen hver uke og den har bare gått 178.000 km, har sjekka etter lekkasje men fant ingen. - Dessuten har clutchen ryki, drivakselmansjetten ryki. Hjullagret røyk for 2mnd siden men ble fiksa raskt. men nå vurerer jeg å fikse clutchen og mansjetten og selge den, og

heller kjøpe meg en Skoda Octavia 1.8T 1999 model.

åssen er skoda? bra komfort? er det noe å satse på?

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8282047&sid=xz3aPPotdH5726981&pos=null&tot=null

takker for svar:)

mvh daniel.

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg hatt suzuki Baleno 99 model min siden januar 07 og har egentlig vært veldig fornøyd:), men nå har den begynt å drikke olje ca 2L i mnd, må fylle annen hver uke og den har bare gått 178.000 km, har sjekka etter lekkasje men fant ingen. - Dessuten har clutchen ryki, drivakselmansjetten ryki. Hjullagret røyk for 2mnd siden men ble fiksa raskt. men nå vurerer jeg å fikse clutchen og mansjetten og selge den, og

heller kjøpe meg en Skoda Octavia 1.8T 1999 model.

åssen er skoda? bra komfort? er det noe å satse på?

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8282047&sid=xz3aPPotdH5726981&pos=null&tot=null

takker for svar:)

mvh daniel.

Skoda'n er sikkert helt grei den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har forsovet hørt mye posetivt om det bilmerket selv, men hvis ting begynner å ryke på den så vil vel ting bli litt dyre pga det er en turbo i den?

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider