Langseth Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Hvordan kan jeg finne ut om turbon min er gåen? Skal ikke bilen begynne å bruke mere olje osv? Vil ladetrykke være som før elr vil det ikke lade i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 er turboen gåen forutsetter jeg at den ikke lader.:) hvis ikke fungerer den vel? Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Men lader ikke like godt som før i alle fall... Tror det kan være LMM og luftfilter som ikke er helt bra. Skal rense begge delene å se:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 er bilen i profilen din? i tilfelle kan du sikkert legge opp bilder på forumet.. den så ganske fin ut. :) Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 forresten. turboen på disse bilene har en svakhet. ledningen som gir olje kokser etterhvert, og lar turboen skjære seg. min turbo ble byttet på 125000km på dette. Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 forresten. turboen på disse bilene har en svakhet. ledningen som gir olje kokser etterhvert, og lar turboen skjære seg. min turbo ble byttet på 125000km på dette. gjelder dette diesel og? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 gjelder dette diesel og? Jepp..desverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 er bilen i profilen din? i tilfelle kan du sikkert legge opp bilder på forumet.. den så ganske fin ut. :) Tja, kanskje det:) OM du ikke har tilgang på VAG forumet da? Ligger en prosjekt tråd der om den i alle fall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg