tussi18 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hei igjen dere! Har nettop tatt av bakpotten på omega A-en min. Den bråker ikke noe særlig, gir bare en fin effektanlegg lyd og ikke noe fising. Dette går vel greit gjennom eu, for det er jo ikke fri eksos. Har jo midt demper. men hvis den ikke går igjennom, hjelper det da og sette på et bend og rør som stikker ut bak av bilen slik at det teknisk sett er et komplett eksos anlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Uten går det ikke men kan jo prøve med et rør... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaGT Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Har da vært borti biler som er godkjent uten. Krav til eksos er støy og avgasser. Skader ikke å prøve, er sikkert noe mer likevel så du må vise bilen igjen? Siter Opel Insignia 4x4 BMW E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Skal ikke inn paa eu foer om et aar. men tenkte paa dette med politi og teknisk kontroll. vil ikke ha bot hehe... men snakket med min far som jobber paa volvo og han mente det skulle gaa igjennom saa jeg faar jo bare se... takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg