AndersM Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Etter at forrige bil havnet på dynga pga at det ikke var noe godkjenningstime på ombygging til gti før til høsten.. Så da måtte jeg ha meg en ny bil da jeg er avhengig av bil.. Kjøpte denne i begynnelsen av juni.. Bilen har kun rullet 86000km siden ny. Gikk de første 20 årene i Valdres og de 4 siste i Halden, der den var eid av ett eldre ektepar. Bilen ser ut til å være i veldig bra stand og er minimalt med rust. litt lakkrust her og der, men veldig pen til å være så gammel. Fikk høydesyken på vei hjem fra Halden, så den måtte ned. Her er noen bilder som er tatt på vei hjem til Skien. Har tatt av listene som går langs dørene, men har ikke fått fjernet limrestene ennå.. Etter å ha plukket av det justerbare fra den gamle bilen, samt lykter, så ble det montert på den nye bilen.. Bilen er senket +-100mm.. Ser høy ut på de bildene jeg har her da.. Beklager dårlige bilder, men er alt jeg har nå.. Nye og bedre bilder kommer når jeg har fått valset bilen og satt på 8x14 felgene som er bestilt.. :yodude: Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 lookin good...^^; lav? nei... hehe.. åssen felger skal du ha på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Er borbet T.. Leita etter de på ebay i sikkert 2-3mnd, men fant de på dekk-spesialisten i skien til en god pris. Er 8x14 og et20.. blir en del valsing.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Så fin ut den bilen :thumb På med felga nå, så er du klar for sommer crusing! -Lyst på hvit golf jeg og:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Så fin ut den bilen :thumbPå med felga nå, så er du klar for sommer crusing! -Lyst på hvit golf jeg og:D (- fint med hvit golf ja ^^; ) skjedd noe mer her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 nei skjedd lite.. felgene har ikke kommet fra italia ennå... Vet ikke eksakt når de kommer. Er ferietid nå så importøren kunne ikke si noe eksakt :( Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Etter at importøren ikke trodde felgene var her før i begynnelsen av aug så ble andre felger bestilt i går. Det er 8x14 RSL CULT felger.. Tror det blir bra.. Tror de kler bilen litt bedre enn borbet t.. Vi får se! Felgene kommer kanskje mandag/tirsdag! Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Bilder? Utrolig pen bil forrensten.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Da var endelig felgene på! Men ble jo høy nå nesten... Men må valse før jeg kan senke mer.. Har ca 2 cm igjen å senke.. Beklager dårlige bilder, men har bare mobilkamera Men bedre bilder skal bli tatt! Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 knall.. på med den store gti leppa, eller hva den heter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 knall.. på med den store gti leppa, eller hva den heter.. plass til den? =) utrolig gromme felger!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Gratulerer! Bra felger:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 takk takk! Er storfornøyd.. Må bare få valsa så jeg kan sleppe den ned 1-2 cm til :) Den store gti leppa skal på, men er en bulk i frontplate fra forrige eier som gjør at ikke leppa kan festes på enden.. Så må få en oppretter til det først.. Men er student og har spreng budsjettet mitt nok engang, så det får vente litt.. :( Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Nok en gang en kjempe fin einser! Hva med hvite blink og røde baklykter?:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Tøft:D behold de org baklyktene;D fett stuk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg