-zlurv- Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Ny modd, så jeg har brukt mer tid på :) Orginal: Modden: Kommentarer? :hide Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Helt grei sånn Photoshopmessig. Carbonen så ikke helt bra ut, var nok litt for lys. Helt personlig synes jeg at bilen var tøffere før du gjorde noe med den, men det er min mening. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Takker. Carbonen kunne vært bedre ja. Smaken er som baken. Jeg liker det mest clean ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Ser bra ut! Tips: På carbonmønsteret kan du prøve å bruke filteret twirl. Får det til å se litt bedre ut. Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Veldig bra :thumb Syns din verson er mye bedre en orginalen. Eneste, som nevnt, var at carbon var for lys. Og syns at luftinntaket i grillen kunne vært høyere, ikke lenger, men bare høyere. Og ikke lag det til ett langt. Da trur jeg den hadde blitt enda finere. Også kanskje en intercooler og noen svarte felger :D Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Er det ikke en Civic Coupe? :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 takker for kommentarer :) Hansy: Nope, stod accord på bildenavnet. :) btw; grillen: neh.. den er orginal.. ca :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg