Ideal Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Hadde bestilt oppvaskmaskin fra Lefdal. Jeg driver nå og får pussa opp kjøkkenet, og i den forbindelse var det to snekkere her i dag og jobba. Da kommer de med oppvaskmaskinen fra Lefdal. Snekkerne har en 30kg verktøykasse stående utenfor inngangen, da de er på vei til å dra. Denne er rimelig stor. Vaskemaskinen blir levert, og de drar. Etter at de har dratt er verktøykassen til snekkerene forsvunnet. Vi går litt rundt i nabolaget og ser etter den, da det er kostbart verktøy som er nødvendig for å ferdigstille kjøkkenet mitt. Når vi har gitt opp, og snekkeren skal kjøre sin vei, finner han verktøyet. Det smeller noe jævlig. Sjåførene fra Lefdal har satt verktøykassen under bilen til snekkerene. Dette er rett og slett bare jævlig frekt gjort. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Ai, ai, enten er så har de ikke tenkt, ellers så har de det. Uansett sinnsynkt kjipt gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 om du ikke ringer lefdal riiiimli fort å klager så kan du bare slette tråden! lefdal fortjener MEST mulig pepper!! ikke syt her!! ring lefdal å klag!! ikke kundesenteret, om du ringer ditt så ber du om nr til en eller annen sjef og IKKE avdelingsleder.. gjerne for distribusjon Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Veit om alt du prater om, lev mobilen min som var under 2 mnd gammel og det er over 2mnd siden, har enda ikke fått den tilbake. ADVARSEL: IKKE KJØP PRODUKTER HOS LEFDAL Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg