245tic Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Jeg har tatt girkassa på min golf 92 VR6, er det mange forsjellige kasser på disse? noe mere vrient og bytte en vanlig golf kasse?. Også clutch pedalen står helt i bånn hvorfor det? kan det ha noe med at trykkplata har fått seg en trøkk eller no? svært hull i kassa ved diffrensialen. bare og si ifra hvis noen vet om kasse? Haster!!! Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 er nok 2 eller fler kasser til denne ja.. Er pedanen løs? den har vel mistet trykket(er vel hydraulisk??) rimeligste er jo å sjekke norsk bildelesenter, eller importere fra danmark. noe mangel på kasser har jeg hørt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 har fortsatt ikke fått tak i girkasse, så hvis noen vet om en kasse så hadde det vært fint hvis noen sa ifra:). står et nr på kassa (ccm). bare å sende en melding til meg hvis noen vet om no 93204466 Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 sjekket her da?? http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0050&ASP=2832529&Type=VW&Model=Golf&Year=1992 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 takk for hjelpen:), men de har ikke, snakket med de i går:( Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Gedstedt i Danmark burde ha, kjøpte kasse av de selv for litt siden og bedre service skal du lete lenge etter. Eller så kan du sjekke på VACN forumet garantert noen der som har. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Takk for all hjelp, hentet en kasse ista i larvik, 2500kr:). så da blir det bra, ny clutch å greier:), bare og rope ut hvis noen vill kjøpe, står til salgs Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg