jonhast Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hei! Jeg har en audi A4 1,9tdi. Ac sluttet å virke og vi fyllte den opp igjen, men nei da, så enkelt var det ikke. Prøvde å gå gjennom feilkoder, men han fant ikke kodene, må ta den inn til audi forhandler da de ha større maskiner som finner flere koder. 1: Er det noen som vet hvor jeg finner kompressor til en hyggelig pris 2: Har noen andre opplevd det samme 3: Noen som har peiling på hva det kan være, det kan jo være tusen ting, men men 4: Noen som vet hvordan jeg finner delenummeret, har ikke peiling på hvor i motorrommet den står. 5: Pris?? Ny/brukt trenger vel akkurat like mye hjelp med et utropstegn :moderator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 retningslinjer for Audi-delen av forumet Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cy3erthug Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 ac kompressoren står litt foran i motorrommet. det kommer to slanger ut av den som går til en kjøleradiator og en som går til en beholder. det kan være enten kompressoren som er gåen eller reimskiva da den har en slureclutch i selv hjulet. Hjulet ligger ca 3-3500 i pris og kompressoren alt fra 6- 10.000,- Lykke til med feilsøkinga, håper det ordner seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 1. Går kompressor i det hele tatt? Sjekk det. 2. Var det fritt for kuldemedium når det ble fyllt opp er det en lekasje. Dette må finnes å tettes. Har den gått lenge med lekasje er den blitt fri for ulje, og comp. har skjert seg. Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg