Torpie Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hei skal kjøpe filter til corradoen og lurer på et par ting. Det er en G60, vil ha mer lyd så jeg hadde tenkt til å kjøpe et Green filter som heter DW155 eller noe lignende. Koster 2300 på torshov br. Men så hører jeg at man ikke bør kjøpe olje baserte luftfiltere fordi de sliter noe på bilen? Bør jeg kjøpe et luft basert filter? hakke peiling på sånt, jeg bare kjører bil, og vil ha mer lyd :p Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 http://www.sstuning.org/bilder/g60/saugbogen70kit.jpg Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Kan godt bruke filter innsatt med olje, da Corrado ikke har luftmassemåler. Det du ikke skal bruke på G60 er skumplastfilter, men bomull, som feks Green eller KN. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpie Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 ok, for snakka med en på verkstedet og han sa det gikk hardt utover g-laderen.. det filteret jeg ser på fra green koster 2300, er det grei pris? finner ikkenoe sted som selger kn i oslo... Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Skumplastfiltrene sliter på G-laderen pga at de filtrerer for dårlig. Kjøp Green innsatsfilter til den originale luftfilterboksen din, koster ca 700,- og blir bra så lenge du ikke skal trimme bilen til flere hundre hk. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Uten at jeg har peiling på VW-deler syns jeg 2300 hørtes veldig mye ut for et filter? Betalte vel 600.- selv for et dedikert Apex'i filter til min bil fra japan. Mye å spare på å kjøpe fra utlandet. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 K&N-filterpakken fra SS har grei pris. Følger med høyglanspolert bend. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg