espen56 Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Her legges bildene ut til konkurransen, det er ikke forsent og bytte bilde/ bli med i konkurransen enda.. :) Hansien: Is200: Stain: The Mazta': Momo: NeonMuffler: Cruzer: HusebyRS: Fastolsen: Wheelsman: Slick: Jahny: Veedub: Abcandreas: Urabus: Joastarlet: DevilsTower: Det var vel alle som er med til nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Mye bra her! Mine favoritter utenom meg selv er: 1. Cruzer 2. is200 3. Slick Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hvor har det blitt av porsha som hoppa over den ene kulen ? Litt fra foran/siden Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Denne? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Nå er fristen ute, når får vi noen avgjørelse på dette? Ikke for å mase, det hadde bare vært litt kjekt å vite ;) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Nå er fristen ute, når får vi noen avgjørelse på dette? Ikke for å mase, det hadde bare vært litt kjekt å vite ;) skjønner det;) var vanskelig dette her, var en del kult synes jeg. vanskelig og finne seg en favoritt i hvertfall. men jeg vet ikke om jeg skal dømme dette alene eller ikke, så holder lit munn enda i hvertfall. til jeg får noe vidre beskjed;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hvor er min? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Tror ikke at han godeste Espen har fått det helt med seg. Ikke så rart, fordi han var sist pålogget for 3 dager siden. espen56 Registrert bruker Siste aktivitet: 25.06.07 13:19 Men skal nok ikke se bort ifra at han dukker opp snart :jackinbox: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen56 Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hei igjen (: Beklager for at jeg ikke har svart men har hatt litt problemer med det trådløse nettverket her i huset. Men er tilbake nå :). Nå skal jeg ut å kjøre litt cross :) Men når jeg kommer tilbake (1-3 Timer) skal jeg få lastet opp de siste bildene og få gitt noen Beskjeder til Max Senk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 det var en del kule bilder her synes jeg. var faktisk vanskelig dette her. mye vanskeligere enn jeg trodde. men har forhørt meg litt, så har jeg plukket ut en vinner. eneste som er litt dumt er at jeg ikke har drevet med forza, var flere her jeg gjerne ville ha valgt ut, men siden det er et bilde som skal velges så gir jeg vinnerplassen til Veedub http://i75.photobucket.com/albums/i287/espenespen/non_veedub_forza2.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Denne? Nei Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Grattis Veedub! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 grattis da Veedub ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 American Muscles EDIT: konkuransen var vist over bullshit bullshit bullshit Nice bilde uansett, hadde vært vinneren om jeg hadde kommet i tide. Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Oj... jeg vant! JEG VANT! :) Da var det den bribe'n da Max Senk ;) Neida, takk takk! EDIT: Feiret seieren på denne måten! clickable Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg