mathiazz Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hei, jeg driver å styrer litt med en Audi A6 i photoshop nå. Denne har jeg breddet en del osv, så tenkte jeg å finne en felg med brei kant, vist dere skjønner. Jeg finner absoulutt ingen :( http://img.netcarshow.com/Audi-A6_2002_800x600_wallpaper_01.jpg Her er bildet jeg holder på med. Hadde vært toppers om noen kunne legge ut link til et bilde som kan passe. Jeg er altså ute etter en bil som har felger med brei kant, helst i lik vinkel som den jeg holder på med. Så om du vet om noe eller skulle komme over et bilde lim inn URL. Takk :D Siter Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Veit at det er noen felger med brei kant på Forza2. Dem som har det kan jo søke på navnet på :google Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiazz Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Fant ingen ting der gitt. Men forza2 er jo et bilspill? Blir litt rart å putte felger i "3D" på et ekte fotografi. Hehe :) Men takk for tipset. Det må da være noen andre her inne som har et bilde liggende eller har kommet over? Er desp nærmest xD Siter Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Litt dårlig bilde da men :P Et til: Og et til: Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Det jeg mente var at hvis du går inn på spillet og finner navnet på felgene med brei kant. Så går du inn på :google å søker på navnet på felgen. Mente ikke at du skulle sette på 3D felger på bilen din :hammer Men Lunden07 har jo finni noen. Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg