MartinMartin Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Kjøpte meg nyss en Peugeot 306 som førstebil, og når jeg ser etter styling, så er det igrunn veldig lite til Peugeot 306 Phase I. Noen som vet om noen norske sider med styling og annet utstyr til en slik bil? Når jeg nå ser etter styling, så angrer jeg bittelitt på at jeg ikke fikk tak i en PhaseII :P Takk! Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinMartin Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Når jeg sier styling, så mener jeg ikke sånn overspace'a greier som gjør at det ser ut som bilen var et framkomstmiddel i en av StarTrek filmene :P Noe som helst ser PENT ut. Gjerne "rally"-look. Håper noen skjønner. Haha. Vil at bilen skal bli en pen bil å se på. Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 få tak i stylingen som sitter på style utgaven, frontfanger med grøftelys, sideskjørte, lille spoileren på bakluka og bakfangeren er vel litt lavere enn org.. Ellers senk den meget og få på noen breie 16" felger og sot rutene .. da blir det fin og clean bil.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinMartin Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Takker for svar, Elgen :) Skal se hva man finner av slike deler. Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Når jeg leitet så leitet jeg også på huggere i danmark.. de har mye slike ting liggendes.. husker ikke adressene men du finner vel noe når du søker.. xsi fangere er vel også de samme med grøftelys.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Ta en kikk på linken i dette innlegget, så tenker jeg du vil finne noe - UANSETT hva det er du vil ha av styling..... Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Ta en kikk på linken i dette innlegget, så tenker jeg du vil finne noe - UANSETT hva det er du vil ha av styling..... må være medlem til slutt så lite å se på linken din gitt... (ja jeg ser den, men med tanke på andre) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 må være medlem til slutt så lite å se på linken din gitt... (ja jeg ser den, men med tanke på andre) Sorry ! Tenkte meg ikke om..... koster jo ingen ting og det sendes ALDRI ut noe mail heller (utenom aktiveringslinken da), men jeg burde gjort oppmerksom på det. Fant du noe forresten ? Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinMartin Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Går fint ^^ Jeg har selvfølgelig registrert bruker der og :P Takker så mye, Fredster. Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg