Fiat 131 acing Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hei. Er det noen som vet om noen som har nav/boss til Lada 1500? Eller noen andre biler som har samme tannkrans på rattstammen. Kan ikke kjøre bilcross med bussrattet som er originalt, får ikke plass til beina da jo :-):driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 google litt så mener jeg fanto sist jeg lette i alle fall for samara og niva bare og søke sikkert non som har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 fant ett på http://gundersenmotorsport.com/ gå på søke liste greia og gå ned til r og ratt tilbehør rally se på model lista på den svarte og der har du ratt nav till 2103 vist det er den 1500'n du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Ser de har til min og Niva`n ja, det er det samme iallefall. Men var ikke flere som hadde samme nr iallefall. Men kan jo være biler med samme krans, selv om lengde kansje varierer. Får vel lete å se litt. Eller bruke navet fra originalrattet å lage overgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 ja er bare å lete det vettu litt off topic men har du de delene fortsatt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candy man Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 du får kjøpt momo nav til lada... 490,- da kan du sette på det ratte du ønsker egentli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Takker for det. Da blir vel det løsningen tenker jeg, var ikke ille pris heller det da. Ratt har jeg flere av, så det er ikke noe problem :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg