sRsLeRE Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 hei allesammen =) jeg har akkurat kjøpt meg en 524 1991mod =) men ehhm , det er sånn at når man kjører over 80km/t så begynner det å riste som fy , å enda værre når man skal bremse need fra 80 ;s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Sjekk avbalnseringen på alle hjula dine. Se etter kskader i felgene. Og se etter om de felgene du har på, egentlig skal ha sentreringsringer, men mangler. Sjekk også etter om det er kast i bremseskivene dine. Dette er vel de vanlige tingene man kan sjekke hvis man har slik vibrering. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Min 5 serie mangler sentrerings ring på 2 felger. Den har samme symptomet. Rister når jeg passerer 80 og blir verre og verre. Over 100 er det ubehagelig å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg