Bobbysucks Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Bilen bruker en del vann. Under kjøring siver det damp ut bak rattet/speedometeret. Setter jeg på varm luft, er framvinduet tildekket med damp på 0.5 sek. Hva gjør jeg?? Noen her på forumet (i Oslo) som kan fikse dette mot noen kroner? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Du må sjekke slangene til varmeregisteret. Eventuellt så må du bytte varmeregisteret. Ikke uvanlig at disse blir lekk. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Har du/noen et bilde som viser hvor registeret står? mulig å komme til i motor-rommet? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Står inne i bilen, bak dashbord. Søk litt i forumet så finner du sikkert hjelp. Har desverre ikke bilde for hånden. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Trengte ikke å søke en gang... http://www.bilforumet.no/corrado/171263-bytte-varme-apparat-register.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Da har "Qvigstad Service" frakoblet varmeapparater og ingen lekkasje lengre. Hurra!!! 663 for arbeid og deler. Ikke så ille syns jeg. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg