Gå til innhold

Interiør

Ranger emnet


zevyy

Anbefalte innlegg

jeg kunne oxo tenkte meg noe slikt. Har en snart 3 år gammel gutt unge med 50 50 omsorg. Og han klatrer over alt i bilen. Da mener jeg overalt. og med lyst interiør , ja dere skjønner matten.

 

Hørte med Norvatio duden, og var en del trekk på ebay og div utenlandske leverandører. Men disse så ja rett og slett horible ut. Så noe lurt må til, og helst ikke koste skjorta. begynner å nærme meg 20k i ekstra utstyr nå. alt fra chip til annlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen har kommet med noe kjempeknall setetrekk. disse er da litt dyre siden det er skinn og de er merkebestemt.

de er laget etter eksakte mål fra din bil. setene ser helt ut som orginale skinnseter. du får de i mange farger..

helfarger og todelt med svart og farger som gul, rød, blå, grå osv..

de er dritkule..

koster ca 2500 for hvert framsete og ca 3500kr for baksete...

vurderer dette men det kommer senere.. har mørke seter og ingen barn enda så det går greit..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sjekke Mekonomen da.. men var en litt stiv pris da.. Men er det skikkelig skin, så er det jo verdt det.

 

Ellers så er jeg veldig påpasselig med guttungen når han er i bilen. :)

 

Stiv pris ja men dette er skinn av skikkelig kvalitet. tror faktisk at det var lang garantitid på disse også.. dette er kvalitet som er den samme som orginale skinnseter i nyere biler.

 

tror det blir slikt trekk på meg når pengene rekker til :) det er værtfall værdt å sjekke ut trekkene på mekonomen. de har et sete ut hvor du kan se hvordan setene er og hvordan mønster og slikt du kan få.. masse kult-!!!

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår