hardcore86 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 sorry om noen her har svart på dette før. jeg er ute etter noen kasseforslag til mine jbl p1220.(også kalt jbl 1600) har to stk som blir drevet av en rockford fosgate power t800.2. Kassa skal brukes til både db drag og daglig bruk. Den jeg har lager vreng lyder. Mulig det har litt med mine mega tynne kabler å gjøre også. ikke veit jeg. Men de blir byttet samtidig som ny kasse kommer inn. Dette ska sitte i en golf 3. 3 dørs. om så kassa tar hele bagasjen gjør ikke no. d gjør den j har å så.. Kjempe fint om noen kan hjelpe meg med dette. liter størrelse,form, bassporter?. delt? rør eller firkan port. ute etter mest mulig ut av utstyret. mest mulig spl. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 hadde satt pris på om noen kunne hjulpet meg. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg