Colli Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Jeg har en b230f fra en 740, og skal ha den i min 240. Er det mye arbeid å få dette til? Vet at fordeler må flyttes, og at motorfestene fra min gamle motor må flyttes over. Tenker mest på ledningsnettet, hva må gjøres? De som ikke vet hva de snakker om, trenger ikke svare! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Bare å glemme det, det er sååå sinsykt mye jobb og klippe opp og dele et 740 nett. Skaff et orginalt 240 motornett og se i guiden ang. oppkobling Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Bare å glemme det, det er sååå sinsykt mye jobb og klippe opp og dele et 740 nett. Skaff et orginalt 240 motornett og se i guiden ang. oppkobling OK Lars. Siden det kommer fra deg, så skal jeg tro på det! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 OK Lars. Siden det kommer fra deg, så skal jeg tro på det! :) volvo hugger har el nett til deg. han hadde 4 stk for en 14 dagers tid siden.. betalte 800 kr med moms for et... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 volvo hugger har el nett til deg. han hadde 4 stk for en 14 dagers tid siden.. betalte 800 kr med moms for et... Oki, skal sjekke det ut. :) Takk! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg