superman Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Det er snakk om bilen i signaturen min. Når jeg svinger krappe svinger eller har stor fart i svingene kommer det en forferdelig irriterende lyd. Det er vanskelig å beskrive lyden, men kan minne litt om en sykkeldynamo. Det høres ut som om noe tar borti et eller annet, men tror ikke det er dekket som tar oppi skjermen. Når jeg fikk senkingen godkjent, ble bilen testet med originale 15"-ere (som hadde god klaring), men lyden kom en stund etter jeg byttet til 18". Derimot kom lyden fortsatt når jeg byttet tilbake til 15" for vinteren, og blir bare verre som tiden går. Nå kommer lyden nesten alltid ved (nesten) fullt rattutslag med mindre jeg kjører veldig rolig. Dessuten fortsatte lyden en gang etter at jeg hadde stoppet bilen (etter en krapp sving), helt til jeg skrudde av motoren/tenningen. Bilen er senket 60/40 med FK High Tech fjærer og dempere. Håper noen kan hjelpe meg :) Siter - 90' Nissan 200SX S13 X 98' BMW 316i E36 Forza 4 Gamertag: El Suprman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg