endre88 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 hei jeg har hørt at det går an og få nye reg skilt til bilen. skiltene som står på bilen er så jevlig styge og har jevlig lyst på skilter som står i stil med bilen. har også sett de med litt mindre skilt enn normalt. har lyst på det men jeg finner ikke ut kor jeg kan få laget slike skilt. noen tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Nye skilt må bestilles på biltilsynet/trafikkstasjonen. De mindre skiltene får du ikke, så sant du kan vise til at det ikke er plass til store skilt. De små er det som regel noen amerikanske biler som får, hvor det er gjort plass til skilt av en viss størrelse. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Eller du kjenner en som jobber på BT:pray små skilt er bare å glemme. nye skilt koster 460,- Da kan du velge om du skal ha med det norske flaget eller ikke:) Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 oki takker for svarene. eg må vel på bt då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Litt OT; Hvor får man bestilt de billigste showskiltene? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg