solid Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Ikke eu godkjent, ikke registrert. Ingen heftelser. Hakke peil på km. stand. Bilen har jeg prutet for dere, kom og se selv. Den står i Ski, akershus.. Grei nok stand. Ny frontfanger, fiksa kanal, nytt panser. PM meg om du er interessert. Bilder kommer. Legger den ut på Autodb snart.. 5000kr ved hurtig avgjørelse. Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Her er noen bilder av den: http://home.no/solidoe/ bildene er elendige jeg vet, men kameraet er like elendig, ser jo ikke hvor jeg tar bilder engang! Bilen er lik på andre siden, om ikke finere. Lyktene foran er ikke festet. (den ene lykta mangler fester.) Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Jeg vil ha blinklysene! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg