maxhp Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 hei jeg såg dette produktet og lurer på om d virkelig funkere silk de seier? har vudert d litt etter hva som står og lurer på om det er folk med arfaring eller noe i dn duren? http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=5973 Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Zzzzzz.... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 dette har et vell vær en tråd her om før..tror jeg ville brukt de pengene på noe annet gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 funker nok, men vil gi veldig liten effekt. Disse viftene gir jo lettere luft til motoren, men hva hjelper det når de drar ca 80 ampere. Du dreper jo strømmen til tenninga di Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Hvorfor ikke sette på Turbosett??? Blir i samma gata som å sette aluvinge og soting på en ellers original camry.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Det hørtes stilig ut. Det skal jeg gjøre med camryen til dama. Etter at jeg harr stått opp fra de døde 2 ganger kansje. Ekte turbo med skikkelig innmat i fra utlandet, det er da vi snakker effekt for en billig penge Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Hvorfor ikke sette på Turbosett??? Blir i samma gata som å sette aluvinge og soting på en ellers original camry.... Sånn du mener? :D Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Haha. Har du sett. Her er det noen som virkelig har tatt kaka., Syntes den nissanene jeg så på strømmen i dag med rød vinge tok kaka, men der tok jeg helt klart feil. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 http://www.bilforumet.no/teknisk/161660-elektronisk-turbo-kronerulling-for-dyno-the-end.html Se på den å vurder selv.... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg