GizmoRonimo Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Har nettopp vært på bukk og skulle bytte automatolja...... Skrude ut pluggen, og der fossa det ut olje.....!! Kan det være problemet skyldes for mye olje, eller at den har kokt/skummet? Skal jo egentlig bytte olje, alle pakninger og filter, men jeg har ikke filtrene og pakningene, så det blir senere.. Siter '97 Omega B 2.0i '93 Vectra A 1.8i '89 Vectra A 2.0i Jeg bare sier som Ludvig: "Gud velsigne vår herre..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GizmoRonimo Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Og hvor får man tak i pakninger til automatkassa? Så på carparts.no, men dukket ikke opp så mye... Skal man kanskje bruke pakning på tube? Siter '97 Omega B 2.0i '93 Vectra A 1.8i '89 Vectra A 2.0i Jeg bare sier som Ludvig: "Gud velsigne vår herre..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 pakningene får du på opel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GizmoRonimo Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 OK.. Er det noen som vet om samme problemet kan komme av for mye olje / for mye trykk? Kan jo nevne at dette er en '97 x20xev med aut og cruise... Og problemet var jo at den av og til ikke bytter fra 3 til 4 gir under svak påkjenning... Skrudde opp oljepåfyllingspluggen under, og da sprutet det ut, så det er nok ikke for lite olje.. Siter '97 Omega B 2.0i '93 Vectra A 1.8i '89 Vectra A 2.0i Jeg bare sier som Ludvig: "Gud velsigne vår herre..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg