ford-drifter Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Org: Modd: Edit: Eirikands verson! Eirikands bilde! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 syns fargen din så litt falsk ut. lagde min egen versjon ;)http://bildr.no/view/78796 Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 syns fargen din så litt falsk ut. lagde min egen versjon ;)http://bildr.no/view/78796 men det er jo småfeil på bildet ditt også:coplight... så ikke kom her og kritiser andres bilder når du har feil på ditt eget bilde...dessuten bruker jeg ikke photoshop til redigering, noe du kanskje gjør, og derfor får jeg ikke det "ekte" resultate som du ventet deg...så du får se over din egen bil en gang til! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 vet jo jeg har masse feil, men man må få kritikk for å kunne bli noe bedre! Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 vet jo jeg har masse feil, men man må få kritikk for å kunne bli noe bedre! I know! det er jo derfor vi legger ut bildene:p Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 ja, men hvorfor blir du sur da? Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg