DR0P85 Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Jeg har en golf 3 cl 1,8i som "hakker" når den kommer under 2000 i turtall. Dessverre er jeg ikke så god på akkurat dette med bil, men tenkte jeg kanskje kunne hatt noe pekepinn på hva som kunne være galt, noen som har erfaring eller kan tenke seg hva som er problemet? Jeg har byttet lamdasonde på den nylig så det er ikke det! Problemet er visstnok ett kjent problem men i en annen form? Etter min forståelse er det kjente problemet at når du er i ett høyt gir og kjører fort at den hakker, det har jeg hatt og det var derfor jeg skiftet lamdasonden, etter det var det problemet borte. Men nå i senere tid hopper bilen spesielt når jeg skal gire fra 2' gir til 3' gir, sinnsykt irriterende! Håper noen har noen tips. Takk for alle svar. -Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Har du sjekket at ikke motorfestene er modne for utskifting? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg