Mondeo Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 min ligger på under liter'n. og tviler sterkt på at dochen bruker veldig mye mindre. Som sagt. du finner ikke noen 2 liters bensinmotor som bruker mindre enn en DOHC som er i orden. Kollega bruker 0,77 med Scorpio. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 hard eller pen kjøring? jeg kjørte til lofoten for 2år tilbake... og det var hard gass bruk, igjennom TRD og stopping osv. Og da målte jeg IS'en til 0,79 pr mil. regnet ut på 5-6 tanker Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 var ikke det jeg skulle frem til da... ventiler butter på dochen hvis kjedet ryker. ikke isen der er det bare å bytte reima. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 hard eller pen kjøring? Til og fra jobb Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Til og fra jobb ja nei da er jeg enig. som cruise bil er dochen fin og sterk. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg