Eriik Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Er på utkikk etter BBS CH felger 8x19" til en A3 sportback. Hvem er billigst på BBS i Norge? (Handler ikke hos Sharif) Sverige er også akutelt, evt svenske bruktsider. Takker så mye om noen kan hjelpe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Jeg betalte 19 for 8,5" med 235 dekk. Dekksjekk i Askim Tror Gundersens-Sportscar er billige.. Skal ha 17 ellerno? Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriik Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Jeg fikk svar av Gundersen på mail at de skulle ha 19.000,- for 8,5x19” CH med Kumho dekk. Syns jeg hørte at det var en sjappe som skulle ha 15.000 men ser dårlig ut så langt! Din ble sinnsykt pen med BBS'ene Christer! Hadde de på gamle bilen selv, og nå vil jeg ha dem igjen.. Liker dem felgene godt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg