Langseth Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Noen som har hatt disse lyktene? når jeg kobler dem opp så får jeg bare parklys... Ledningsnette er jo forskjellig fra det org. til det nye... er ingen jordning på det nye ( bytte pære kanskje) Tips? ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Noen som har hatt disse lyktene? når jeg kobler dem opp så får jeg bare parklys... Ledningsnette er jo forskjellig fra det org. til det nye... er ingen jordning på det nye ( bytte pære kanskje) Tips? ideer? Hadde akkurat de lyktene på gamle passaten min å hadde ikke noe problemer med dem....har du sjekka alle ledninger at det sitter der det skal å slik? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 så det skal ikke 2 stk H7 pærer til i stede for 1? Hvor har du jordning da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 så det skal ikke 2 stk H7 pærer til i stede for 1? Hvor har du jordning da? skal vi se om jeg husker alt riktig her....her skal det være 2 stk h7 ja...både for kjørelys å fullys....kan ikke huske annet enn at alt passa rett på jeg..??kanskje du bør ta en telefon til NBS å høre med de for det skal bare være plug and play dette her da...?For kan ikke huske heller at jeg hadde problem med jording..! Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Men det er jo ikke 2 H7 pærer som er til den org. lykten. SÅ om du har 2 H7 pærer så ligger det vel jordning i den ene pluggen da? Slik som det er nå så er det vel bare en plug på kjørelysene om jeg ikke tar helt feil... Jordningen går i støpsle vedsiden av ( snakker om den org. lykten ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Men det er jo ikke 2 H7 pærer som er til den org. lykten. SÅ om du har 2 H7 pærer så ligger det vel jordning i den ene pluggen da? Slik som det er nå så er det vel bare en plug på kjørelysene om jeg ikke tar helt feil... Jordningen går i støpsle vedsiden av ( snakker om den org. lykten ) nå blei jeg veldig usikker her du...er så lenge sia jeg så på det der....hmm er det ikke bare en stor kontakt rett in i "hele" lykta hvis du skjønner? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 jah... sende mail til levrandøren nå, H7 pærer er vist det som skal gjøre susen høres det ut som:) Takk for hjelpen! Ut`n den så hadde jeg nok ikke kommet så langt før øyeblikket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 jah... sende mail til levrandøren nå, H7 pærer er vist det som skal gjøre susen høres det ut som:) Takk for hjelpen! Ut`n den så hadde jeg nok ikke kommet så langt før øyeblikket bra det ordna seg :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Noen som har testet disse? http://mobilsentrum.no/product.asp?c=1004133015&n=-1982900227&pn=-1982897786 Ser jo veldig bra ut :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Er vel samme lykt som på NBS bare med sort reflektor i stede for chrome er det ikke? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg